خلوت سارا
خلوت سارا




 

 

کاش می فهمیدی...

قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیریو بلندتر بگویی:"بمان"

نه اینکه شانه بالا بیندازی

و ارام بگویی:

هرطور راحتی...



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت5:02---27 تير 1394
سلام ببخشید من نتم قط شد نتونستم انلاین بشم
وقتی هم اومدم شما رفته بودین
انتقاد میتونم بکنم ازین پستت؟
........................................................ ..
کاش می فهمیدی...

قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیریو بلندتر بگویی:"بمان"

نه اینکه شانه بالا بیندازی

و ارام بگویی:

هرطور راحتی...
...........................................
این اشتباهتونو تا کی میخاین ادامه بدین؟
قهر کوچک رو منکرش نیستم ولی میگی واسه همیشه خداحافظ طرف مجبوره بگه هر طور راحتی
این جوابش نشان دهنده بی تفاوتی نیست بلکه بنظرتو احترام میزاره
شما با این قهر کردنا از روز اول میخاین حرفتون بی تاثیر باشه یعنی من میگم قهر ولی تو فرض کن امتحانت میکنم
این توهین به شعور خود نیست؟
اگه دختری اینو متوجه شد خوشابحالش نوش جونش که همیشه دلش سالم میمونه
ولی اگه متوجه نشد همون بهتر که صب تا شب از زمین و زمان گلایه کنه که منو درک نکردن
..................................................
منظورم شما نبودین به پستتون انتقاد داشتم
عید فطرتون مبارک
ارزوی موفقیت برای شما
رضا

پاسخ:سلام اولا این فقط یه پست بود و به خودم مربوط نبود.ثانیا شما دختر نیسی متوجه این متن بشی. دختر ناز کردنو دوس داره و دوس داره ک یکی باشه نازشو بکشه.حتی گاهی پسرها هم همینطور هستن. به هر حال هرکس یه نظری داره.ممنون از نظر شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 19 خرداد 1394برچسب:,

  توسط سارا  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

جک

 

 گاهی...
 تنهایی

 

تير 1394
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
فروردين 1394

 

سارا

 


ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
وبلاگ سونیایی
وبلاگ سلطان غرور
وبلاگ سلنایی
وبلاگ امیرمهربون
جت روم فلفل
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

 

حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: