خلوت سارا
خلوت سارا




 

 

گاهی خسته میشوم...

از زن بودنم...

از زن بودنم در این حوالی...

کمی ازادی میخواهم...

میخواهم نفس بکشم...

نه اینکه بخواهم گره روسریم را شل کنم...نه...

روحم اسیر شده در باورهای پوج...

میخواهم رها شوم...

مرد ایرانی!

از اینهمه مراقبت از خودم خسته ام...

کمی تو مواظبم باش...

نگرانم باش...

برادرانه...

 

دلم میخواهد از خیابان نترسم...

از تنهایی بیرون رفتن...

از صدای بوق ماشین ها...

از کوجه های خلوت...

از سنگ تهمت...

از نگاه ناپاک...

 

دلم لک زده برای ازادی...

ازادی از جشمهای بد...

کمی باور...

و فرار از قضاوت...

 

میخواهم اگر ب جیز خنده داری برخورد کردم کمی بخندم...

بخندم... ولی کسی ب نجابتم شکی نکند...

گاهی کمی با دیگران مهربان باشم...

ولی عفت و ابرویم زیر سوال نرود...

 

میخواهم راه بروم ... بدوم...و نفس بکشم...

بدون ترس... بدون نگرانی...

و بدون اینکه با انگشت نشان داده شوم...

 

من یک بانوی ایرانی ام...

دلم کمی رهایی میخواهد...

 

مرد ایرانی...

مرد باش...

برادرم باش...

 

 



نظرات شما عزیزان:

karam
ساعت10:26---31 ارديبهشت 1394
خیلی قشنگن
پاسخ:ممنون اقا کرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:,

  توسط سارا  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

جک

 

 گاهی...
 تنهایی

 

تير 1394
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
فروردين 1394

 

سارا

 


ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
وبلاگ سونیایی
وبلاگ سلطان غرور
وبلاگ سلنایی
وبلاگ امیرمهربون
جت روم فلفل
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

 

حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: